Diváci Super Bowl-u sa mohli zoznámiť s prvým luxusným sedanom značky KIA, kde v novej kampani hrá hlavnú úlohu Laurence Fishburne z filmu Matrix. V mnohotvárnej kampaňi na vlajkovú loď KIA K900 predostre Morpheus predsudky a otvorenie mysle na strane luxusu, ktorý nikdy predtým nebolo možné vidieť.
Táto kampaň určená výhradne na Superbowl, kde je obrovská sledovanosť a teda najlepší zásah na divákov, sme mohli vidieť v skrátenej, 60-sekundovej, a rozšírenej verzii.
“Svet luxusu bol predostrený pred vaše oči, aby vás oslepil pravdou.” Týmito slovami začína spot kde sa klasicky Laurence Fishburne s kamenou tvárou a reflexnými slnečnými okuliarmi vracia do ikonickej úlohy Morpheusa z filmu Matrix v multiplatformovom marketingovom ťahu zo strany KIA Motors America (KMA) pre nový luxusný sedan K900 so zadným pohonom, nastavenú na premiéru v priebehu tretieho štvrťroku Super Bowl XLVIII. Moderná a elegantná K900 signalizuje novú éru pre KIA a kampaň bola koncipovaná tak, aby pritiahla ľudí, na stranu luxusu, ktorý nikdy predtým nespatrili.
Prvým prvkom v 60-sekundovej verzii pre Super Bowl Morpheus ponúka pre ničnetušiaci pár pred reštauráciou dva kľúče so slovami: “Vezmite si modrý kľúč a vrátite sa k luxusu, ktorý už poznáte. Vezmite si červený, a už nikdy nebudete pozerať na luxus rovnakým spôsobom.” Po výbere červeného kľúča sa pristaví luxusný sedan KIA K900. V ďaľšom zábere je pár v aute sám a muž s úžasom prehovorí: “Neuveriteľné.” Vtom sa na zadných sedadlách objaví Morpheus a sprevádza pár so slovami ako luxus vyzerá. V K900 je V8 výkon, moderné technológie, vynikajúce remeselné spracovanie, materiály a " to , čo ako luxus znie," a operným hlasom prednesie áriu Nessun DORMA od Giacoma Pucciniho opery Turandot. Pričom prejdú popri dvoch rovnako vyzerajúcich agentov z Matrixu. Do zvuku skladby sa dvíha za autom vlna vyletujúcich áut a efektne vybuchú lampy pouličného osvetlenia.
"KIA bola vždy ochotná spochybniť status quo, a začína s našou Super Bowl reklamou, kde sme rozptýlili predstavu, že tradície a histórie sú to, čo robí luxusný sedan - pozývame vás s otvorenou mysľou sa pozrieť na úplne nový K900 a vytvoriť si vlastný názor, " povedal Michael Sprague , výkonný viceprezident pre marketing a komunikáciu KMA. " K900 ponúka niečo moderné pre rastúci počet ľudí, ktorí nechcú byť obmedzení tradičnými definíciami luxusu, a vracajú sa na Super Bowl pre piaty rok umožňujúci nám vyslať jasný signál do televízie pre najväčšie publikum, že sa deje niečo iné v KIA. "
Pred a po Super Bowl-e plne integrovanej kampane, ktorú vytvoril David&Goliath, reklamná agentúra KMA, zahŕňajúcu kino, televíziu, digitálne bannery, tlač, sociálne siete, atď… zobrazujú vlastnosti filmu, ako vznášajúce sa autá, autentické kostýmy a rekvizity, farebné podanie a podobne.
V rozšírenej 90-sekundovej verzii, prítomnosť KIA K900 ohýba lyžicu ženy v červených šatách. Očakáva sa, že V8 príde do predaja tento rok na jar, a luxusný sedan K900 so zadným pohonom v plnej výbave je pripravený na výzvu samozrejme aj s rozsiahlym zoznamom štandardnej výbavy, prvotriedneho pohodlia a ohromujúceho dizajnu, ktorý bude nanovo definovať vnímanie a očakávania spotrebiteľov značky KIA.
Podľa mňa KIA vďaka tejto kampani zasiahla srdcia mnohých divákov a priaznivcov luxusu, ktorý ešte “nikdy nikto nevidel” a tým táto kampaň splnila svoj účel na plnej čiare.
Mediálna organizácia FMK, Peter Kanda, FMK UCM v Trnave
KIA K900 - mediálna kampaň
30.04.2014 19:44:56
Diváci Super Bowl-u sa mohli zoznámiť s prvým luxusným sedanom značky KIA, kde v
novej kampani hrá hlavnú úlohu Laurence Fishburne z filmu Matrix. V mnohotvárnej
kampaňi na vlajkovú loď KIA K900 predostre Morpheus predsudky a otvorenie mysle na
strane luxusu, ktorý nikdy predtým nebolo možné vidieť.
Komentáre
Kia